درباره شایان شیشه

شرکت شیشه فلوت فعالیت خود را در زمینه تولید شیشه های پیشرفته ساختمانی از سال ۱۹۸۸ میلادی در شهر دبی آغاز نموده است. این شرکت با بهره مندی از متخصصین داخلی و خارجی توانسته است محصولات تولیدی خود را علاوه بر بازار داخلی (دبی) به کشورهای مختلف صادر نماید . 

در سال ۱۳۹۱ شرکت شیشه فلوت بر آن شد که تجربه های چندین ساله خویش را در اختیار صنعت شیشه کشور عزیزمان ایران قرار دهد در این راستا اقدام به تاسیس کارخانه ی جدیدی در ایران مجهز به ماشین آلات پیشرفته و به روز دنیا ، با بهره بردن از متخصصین داخلی با نام تجاری شایان شیشه نمود. 

همچنین این مجموعه در سال ۲۰۱۵ میلادی در ایالت تنسی آمریکا اقدام به افتتاح شعبه جدیدی جهت ارتقاء دانش فنی و تکنیکی خود در زمینهی صنعت شیشه و ارائه هر چه بهتر خدمت به صنعت کشورمان نمود. 

امید است سهم کوچکی در اعتلای نام کشور عزیزمان ایران در این صنعت رو به رشد داشته باشیم

پردازش شیشه و آماده سازی شیشه جهت فرایند سکوریت

شیشه پس از تولید در کارخانه های فلوت به منظور فرآیندهای مختلف وارد کارخانجات و کارگاه های پردازش شیشه می گردد. 

با توجه به حساسیت شیشه از لحاظ خط و خش پذیری بهتر است در کلیه فرآیندها شامل مراحل قبل و حین تولید از ماشین آلات اتوماتیک و پیشرفته استفاده شود. 

به کلیه عملیاتی که بر روی شیشه فلوت انجام می پذیرد پردازش شیشه اطلاق میشود که شامل موارد ذیل می باشد:

– برش      سوراخ کاری      لبه زنی      چاپ      سكوريت 

شرکت شایان شیشه به منظور داشتن کیفیت ایده آل در شیشه پردازش شده تمامی مراحل پردازش شیشه را بوسیله ماشین آلات تمام اتوماتیک انجام میدهد که همین امر موجب بوجود آمدن محصول با کیفیت و مورد تأیید کارشناسان شده است. 

این شرکت قادر به تولید انواع شیشه های ساختمانی و صنعتی تک لایه سکوریت از ضخامت ۴ میلی متر تا ۱۹ میلی متر میباشد.

پیمایش به بالا