جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شرکت شایان شیشه

شیشه های سکوریت، لمینت و دوجداره خم

درباره ما

شرکت شیشه فلوت فعالیت خود را در زمینه تولید شیشه های پیشرفته ساختمانی از سال ۱۹۸۸ میلادی در شهر دبی آغاز نموده است.

شرکت با بهره مندی از متخصصین داخلی و خارجی توانسته است محصولات تولیدی خود را علاوه بر بازار داخلی (دبی) به کشورهای مختلف صادر نماید. در سال ۱۳۹۱ شرکت شیشه فلوت بر آن شد که تجربه های چندین ساله خویش را در اختیار صنعت شیشه کشور عزیزمان ایران قرار دهد. در این راستا اقدام به تاسیس کارخانه ی جدیدی در ایران مجهز به ماشین آلات پیشرفته و به روز دنیا ، با بهره بردن از متخصصین داخلی با نام تجاری شایان شیشه نمود. همچنین این مجموعه در سال ۲۰۱۵ میلادی در ایالت تنسی آمریکا اقدام به افتتاح شعبه جدیدی جهت ارتقاء دانش فنی و تکنیکی خود در زمینه ی صنعت شیشه و ارائه هر چه بهتر خدمت به صنعت کشورمان نمود. امید است سهم کوچکی در اعتلای نام کشور عزیزمان ایران در این صنعت رو به رشد داشته باشیم.

شرکت شایان شیشه
با توجه به نیاز روز افزون کارگاهها و کارخانجات پردازش شیشه در ایران به مواد اولیه شیشه (فلوت) و همچنین مشقتهای فراوان در واردات این کالای مهم اعم از حمل و نقل قیمت بالا, عدم دسترسی بموقع خروج ارز از کشور و ....... کارخانه های داخلی شیشه فلوت در سطح گسترده ای در کشور احداث گردید و به بهره برداری رسید در حال حاضر کارخانه های شیشه فلوت در ایران این کالای اساسی و جز جدا ناپذیر زندگی را تولید می نمایند و علاوه بر اینکه تولید داخل را تامین میکنند مقدار قابل توجهی از تولیدات شیشه فلوت خود را به کشور های دیگر مانند هند عراق ترکیه جمهوری آذربایجان کشورهای حوزه خلیج فارس و ..... صادر می کنند. صادرات شیشه جام برای کشور ما که تا چندی پیش وارد کننده شیشه جام از کشورهای مختلف بود بسیار تحسین بر انگیز است ولی لازم بذکر است که اگر شیشه جام در کارخانجات صنایع جانبی پردازش شده و به صورت محصول نهایی ) سكوريت لمینت دوجداره و ... صادر شود و در اختیار مصرف کننده خارجی قرار گیرد در برخی از تولیدات تا ۳۰۰% ارزش افزوده یافته و باعث رونق بیشتر کارخانجات صنایع جانبی شیشه و اشتغال زایی و ورود ارز قابل توجهی به کشور می شود. برای تحقق چنین امری و ورود به بازارهای خارجی ابزارهای قدرتمندی مانند مدیریت قوی نیروی انسانی کارآمد ، ماشین آلات پیشرفته ، دانش فنی و ... نیازمند است تا در نهایت محصولی با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی تولید و صادر گردد.

Blue Glass Building

Architect is the chance to build cathedrals, entire cities, things that never existed. Things that couldn't exist in the real world.

— Cobb

Latest From the Blog

Latest Projects

Contact us now

E-Mail: info@shayanglass.com
Tele: +12 345 67 89
تهران شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بوعلی نسترن 8